Sursa imagine: googleusercontent.com

Uitați de șamponuri scumpe, o alimentare corectă va face părul mai frumos

Un păr lung, frumos și sanatos nu se obține printr-o minune. Aceste rezultate cer timp, atenție și o ingrijire temeinică.

Phil Lempert, un expert american pe produse, a declarat că de starea de sănătate depinde de faptul dacă ai părul de lux şi sănătos. Leguminoasele precum lintea si fasolea neagră ne oferă proteine ​​care sînt necesare pentru păr, cum ar fi fierul, zincul și biotina, care este esenţială pentru un păr frumos, conform upi.com.

Alimentele bogate în omega-3, cum ar fi somonul și sardinele sînt, de asemenea, bogate în proteine, vitamina B12 și fier, sînt esenţiale pentru a furniza substanțe nutritive la celule, şi anume, foliculii de păr.

Legumele cu frunze verzi vă ajută să aveți un păr sănătos lung. Spanacul, broccoli și varza sînt o sursă excelentă de vitamina A, vitamina C, ceea ce este important pentru sebum - o substanță uleioasă, care este similară cu balsamul natural pentru par. Morcovii sînt, de asemenea, o sursă bună de beta-caroten, precursor al vitaminei A.

Surse utile de proteine, cum ar fi ouăle, carnea de pui şi curcan conţin materiale de construcţie pentru un păr sanatos. Alimentarea lipsită de proteine ​​poate duce la păr slab şi fragil. De asemenea, ouăle conţin biotină şi vitamina B12 - două ingrediente ale frumuseții.

Autor: noi.md
12.05.2022 Caleidoscop
728
0

Comentarii 0