37% din internauţi, influenţaţi de publicitatea online fără să dea click
Nu mai puţin de 37% din utilizatorii de Internet sunt influenţaţi de publicitatea online fără să dea click, arată un studiu al IAB România şi eResearch Corp, derulat în perioada iunie-iulie 2010. Studiul arată că în urma vizionării unei reclame online, 37% din utilizatori se informează în vederea cumpărării, iar 29,9% răspândesc mai departe mesaje legate de brand, produs sau serviciu.
În acelaşi timp, 15% din respondenţi declară că au cumpărat produsul advertizat în urma vizionării unei reclame online. Cei care caută ulterior mai multe informaţii online l-au cumpărat în proporţie de 28,7%, cifră comparabilă cu proporţia celor care l-au cumpărat în urma unui click pe banner (30%). Potrivit studiului IAB citat de ziare.com, 72% din utilizatorii sondaţi completează cu ajutorul Internetului informaţiile despre branduri, produse sau servicii primite din alte medii şi au o intenţie mult mai puternică de a achiziţiona produsul (37,6% au răspuns că au cumpărat produse în urma căutării pe internet, ca urmare a unei informări din alte medii).
Click pe România liberă pentru continuarea articolului
Sursa: romanialibera.ro
Flash News
- 09.09.2010
-
Republica Moldova va deveni membru cu drepturi depline al CPI
- 08.09.2010
-
Alegerile parlamentare anticipate vor avea loc pe 21 noiembrie
- 08.09.2010
-
Fracţiunea Iuliei Timoşenko îşi schimbă denumirea
- 08.09.2010
-
Guvernul a schimbat ambasadorul în Estonia
- 08.09.2010
-
Chişinău: Explozie pe strada Belinski 17
Video Line
- 09.09.2010
-
ÎPS Marchel mai bine şi-ar căuta de treburile sale
- 08.09.2010
-
Alianţa a învăţat lecţia?
- 07.09.2010
-
Nou scandal la tema transportul public
Comentarii (0)