RSS

37% din internauţi, influenţaţi de publicitatea online fără să dea click

25.08.2010 Virtual
198
Printează Trimite unui prieten

Sursa imagine: romanialibera.ro

Nu mai puţin de 37% din utilizatorii de Internet sunt influenţaţi de publicitatea online fără să dea click, arată un studiu al IAB România şi eResearch Corp, derulat în perioada iunie-iulie 2010. Studiul arată că în urma vizionării unei reclame online, 37% din utilizatori se informează în vederea cumpărării, iar 29,9% răspândesc mai departe mesaje legate de brand, produs sau serviciu. 

În acelaşi timp, 15% din respondenţi declară că au cumpărat produsul advertizat în urma vizionării unei reclame online. Cei care caută ulterior mai multe informaţii online l-au cumpărat în proporţie de 28,7%, cifră comparabilă cu proporţia celor care l-au cumpărat în urma unui click pe banner (30%). Potrivit studiului IAB citat de ziare.com, 72% din utilizatorii sondaţi completează cu ajutorul Internetului informaţiile despre branduri, produse sau servicii primite din alte medii şi au o intenţie mult mai puternică de a achiziţiona produsul (37,6% au răspuns că au cumpărat produse în urma căutării pe internet, ca urmare a unei informări din alte medii).

Click pe România liberă pentru continuarea articolului

Autor: România liberă
Sursa: romanialibera.ro

Comentarii (0)