Sursa imagine: 24h.md

Brandul „CRICOVA” a menţinut statutul de cel mai scump din Moldova

„Cricova” a fost declarat cel mai scump brand din R.Moldova în anul 2012, în viziunea agenţiei ucrainene MPP Consulting, care a prezentat topul celor mai scumpe 50 de branduri moldoveneşti de mărfuri şi servicii.

Potrivit studiului citat de Agenţia INFOTAG, combinatul de vinuri „Cricova” este lider în top pe parcursul a trei ani consecutivi. În anul 2012, valoarea acestuia a fost de $35 mil., faţă de $31 mil., în anul precedent.

Mărcile comerciale incluse în studiu au o valoare totală de $172,9 mil., dintre care 70% revin primilor zece din top. Preţul include exclusiv costul brandului, fără capacităţile de producţie, infrastructură, brevete, invenţii şi alte valori materiale sau intelectuale ale companiei.

Între cele mai scumpe mărci comerciale din Moldova se mai numără „Purcari” – $21 mil., „Bucuria” - $13 mil., „Chişinău” - $11,5 mil., „Aroma” - $8,2 mil., „Moldcell” – $7,4 mil., „Victoriabank” - $6,9 mil., „Moldova Agroindbank” - $5,1 mil., KVINT – $4,9 mil., „Bostavan” -$4,7 mil., «Buchet Moldavii» - $4,5 mil.

Autor: infotag.md
04.12.2012 Actual
2141
0

Comentarii 0


      • Deputatul în noul Parlament Alexandru Botnari: „Cunosc toate politicile care ar ușura munca primarilor și voi munci foarte mult în această direcție”

        15.03.2019
      • Deputatul în noul Parlament Petru Frunze: „Nicio reformă nu poate fi benefică atât timp cât nu oferă cetățeanului nimic în schimb”

        15.03.2019
      • La Chișinău s-a discutat despre noile norme pentru proiectarea și construcția sistemelor de alimentare cu apă la scară mică în Republica Moldova

        15.03.2019
      • Uniunea Europeană oferă 5 milioane de euro pentru dezvoltarea și abilitarea societății civile din Republica Moldova

        12.03.2019
      • FEMEIA, ETERNA POVESTE!

        11.03.2019