Pavel și Cleopatra Stratan într-o reclamă ”urâtă, simplistă”

Spoturile publicitare Romtelecom care folosesc colinde româneşti cu versuri modificate pentru a comunica o ofertă au lezat sentimentele religioase ale unor persoane, fapt pentru care CNA va transmite scrisori de atenţionare televiziunilor şi radiourilor care le-au difuzat.
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a analizat, în şedinţa de marţi, două spoturi TV şi două spoturi radio Romtelecom, în care Pavel Stratan şi fiica lui, Cleopatra Stratan, interpretează colinde româneşti cu versuri modificate, pentru a fi comunicate oferte ale companiei.
"E o reclamă urâtă, simplistă, care exploatează un lucru care nu ar trebui exploatat", a spus Christian Mititelu, precizând că face acest comentariu în calitate de telespectator, nu de membru al CNA.
- 20.01.2012
-
Mihail ŞLEAHTIŢCHI: Aderarea la procesul de la Bologna a fost precedată de o activitate intensă, desfăşurată, în primul rînd, de universitari
- 20.01.2012
-
Atelier de lucru destinat profesorilor francofoni ai universităţilor din Europa Centrală şi de Est
- 20.01.2012
-
Ministerul Educaţiei a împlinit visele mai multor copii
- 20.01.2012
-
D E C L A R A Ţ I A organizaţiilor de drepturile omului din Moldova cu privire la acţiunile judecătorului Sergiu Furdui, vicepreşedinte al Colegiului Penal al CSJ
- 20.01.2012
-
Prezentarea companiei „ASAM”, specializată în producerea pieselor şi subansamblelor auto şi industriale
Video Line
- 14.01.2012
-
Bălți: Chef mare de Anul Nou pe rit vechi
- 12.01.2012
-
Marius Lazurcă despre Oazu Nantoi
- 06.01.2012
-
Casa lui Grigore Vieru e riscă să se prăbușească
Comentarii (0)