Bate Vântu prin UNIMEDIA

09 Decembrie 2009, 16:43

Compania Ştiri Media Grup din Chişinău, parteneră a grupului Realitatea-Catavencu din România, a semnat un acord privind demararea procesului de preluare a pachetului majoritar de acţiuni al New Media Group din R. Moldova, pornind, astfel, un parteneriat strategic pentru dezvoltarea comună a unui portofoliu complex de produse new media, în cadrul unei companii unice, dedicate Internetului.

“Am acceptat propunerea de parteneriat, deoarece considerăm că piaţa new-media din Republica Moldova se află încă în faza incipientă de dezvoltare. Doar o combinație de resurse, noi pe partea de on-line, iar PUBLIKA TV pe partea de televiziune, vor putea aduce consumatorului de știri o experiență unică în accesarea informațiilor în real-time. Ținând cont de toate acestea, ne exprimăm certitudinea că, într-un final, consumatorul nostru va fi cel mai mare câștigător al acestui parteneriat”, au declarat fondatorii New Media Grup.

“Alegerea partenerilor a fost firească. Viitorul media este în mediul digital, fie el tv, online, radio sau alte forme, fiecare mediu fiind însă operat prin tehnici şi metode aparte. PUBLIKA.md nu va fi doar o pagina de prezentare a televiziunii, ci un portal de ştiri complet şi complex, care se va dezvolta în timp conform unei strategii coerente. Cum PUBLIKA TV vizează pozitia de lider pe segmentul său de televiziune, nu puteam decât să ne aliem tot cu liderii pieţei, şi în materie de ştiri online”, a adăugat Dumitru Tara, director general Ştiri Media Grup, compania care operează postul PUBLIKA TV.

Astfel, portalul PUBLIKA.md, care se va lansa la începutul anului viitor o dată cu televiziunea de ştiri PUBLIKA TV, va fi operat de noua companie, alături de site-urile UNIMEDIA (portalul de ştiri nr. 1 din Moldova), LadyClub (singurul site dedicat femeilor din republică), VESTI.md (un nou produs de ştiri, în limba rusă), la care se adaugă regia de publicitate online AdCenter şi produsele viitoare, care vor fi lansate în parteneriat, atât în Republica Moldova, cât şi în România în parteneriat cu F5, divizia new media a companiei Realitatea Caţavencu.

New Media Group a fost lansată în ianuarie 2007 de patru tineri antreprenori (Vasile Galuşca, Tudor Darie, Dumitru Ciorici şi Sergiu Galuşca) şi s-a dezvoltat rapid, ajungând prin produsele sale la peste 215.000 de vizitatori unici lunar, într-o piaţă estimată la 1 milion de vizitatori unici.

Proiectul lansării PUBLIKA TV şi al PUBLIKA.md, precum şi al unor viitoare produse media audio-vizuale şi online pentru piaţa din Republica Moldova, este coordonat de o echipă Realitatea-Catavencu.

Sursa: UNIMEDIA

Comentarii (2 comentarii)

yo
a comentat la 09 Decembrie 2009, 18:24

de OTV nu se aude nimic? :-)

Impresii şi expresii despre presa moldovenească « Ψ-on
a comentat la 10 Decembrie 2009, 00:09

[...] Aflu că începe a bate Vîntu prin UNIMEDIA. Prin mariajul portalului de ştiri nr. 1 din Moldova cu gigantul Realitatea-Caţavencu din România, beneficiarii serviciilor prestate de New Media Group (NMG) nu au decît să cîştige. Aici se creează însă un precedent. Să vedem situaţia de mai jos. [...]

Comenteaza

Nume *

Mail *

Web


Comentariu