Sursa imagine: bunadimineata.ro

Care este diferența dintre a bea un smoothie și a mînca un fruct întreg. Explicația unui nutriționist

Este recomandat să consumi aproximativ 500 de grame de fructe pe zi, adică 2-4 porții. Este de preferat consumul de fructe în momente de activitate intensă.

Un fresh plin de vitamine este binevenit dimineața, însă trebuie să fim atenți la ce alegem. Deși ne dorim să gustăm sănătatea dintr-un pahar, avem șanse să ne confruntăm cu coloranți și zaharuri.

Nutriționistul Șerban Damian ne sfătuiește cum să alegem cele mai bune sucuri de fructe.

„Ar fi de preferat să se consume sucurile de fructe în perioada în care există multă activitate fizică intensă”, spune nutriționistul.

„Și, bineînțeles, recomandarea de a merge către smoothie-uri sau către fructul întreg. Este mult mai util să mănînci fructul ca atare, să muști din el. Fructele crocante sînt benefice și pentru dantură”, spune Șerban Damian.

Nutriționistul mai spune că a mînca un fruct întreg funcționează precum un periaj al dinților. În cazul copiilor, consumul de fructe întregi întărește musculatura și masticatorii.

Autor: noi.md
06.04.2021 Caleidoscop
649
0

Comentarii 0