Sursa imagine: eva.ro

Cele mai bune 6 alimente pentru sistemul digestiv

Ritmul alert în care trăim ne determină să facem alegeri greşite în ceea ce priveşte alimentaţia.

Fie nu avem mese regulate, mâncăm pe fugă sau seara târziu, fie optăm pentru alimente greu digerabile, sistemul nostru digestiv are de suferit şi trebuie ajutat.

Iată cele mai bune 6 alimente pentru digestie:

Uleiul de cocos

Uleiul de cocos este solid la temperatura camerei, are un gust dulce şi este un excelent substituent pentru unt sau ulei. Spre deosebire de omologii săi, acesta conţine proprietăţi antimicrobiene şi acizi graşi care pot îmbunătăţi digestia, imunitatea, stimulează energia şi metabolismul.

Frunze de sfeclă
Frunzele verzi de sfeclă roşie ajută la o uşurare semnificativă a stomacului.

Varza murată
Legumele fermentate, în special varza murată este extrem de bună pentru intestine.

Iaurt
Iaurtul probiotic, cu bacterii bune, cum ar fi acidofilul, hrăneşte bacteriile din colon şi ajută la digerarea alimentelor. Iaurtul probiotic şi băuturile s-au dovedit a fi foarte utile pentru digestie, vizând în special disconfortul digestiv.

Supa de oase
Supa de oase este un mod simplu, uşor şi ieftin de a-ţi îmbunătăţi digestia, de a reduce inflamaţia şi de a te proteja împotriva infecţiilor.

Legume lacto-fermentate
Legumele lacto-fermentate, cum ar fi murăturile, kimchi (murături coreene) sau varza murată sunt detoxifianţi puternici. Aceste legume au niveluri foarte ridicate de probiotice şi, de asemenea, descompun şi elimină metalele grele şi alte toxine din organism.

Autor: eva.ro
19.05.2020 Caleidoscop
990
0

Comentarii 0