Sursa imagine: draxe.com

Alternativa sănătoasă la zahăr

Zahărul de cocos reprezintă o alternativă sănătoasă pentru zahărul rafinat, deoarece conține minerale și antioxidanți importanți pentru organismul tău. Cu un conținut scăzut de fructoză dar și un indice glicemic scăzut, zahărul de cocos este alegerea ideală pentru alimentația zilnică.

Care sunt, mai exact, beneficiile zahărului de cocos?

1. Bogat în substanțe nutritive
Spre deosebire de zahărul rafinat, zahărul de cocos este bogat în nutrienții necesari unei alimentații sănătoase. Aceste substanțe nutritive se extrag din palmierul de nucă de cocos și includ fier, zinc, calciu, potasiu.

2. Reduce riscul de îngrășare
Datorită conținutului scăzut de fructoză, adăugarea zahărului de cocos în alimentație reprezintă un risc redus de acumulare de grăsime și implicit, îngrășare.

3. Îmbunătățește circulația
Zahărul de cocos are un aport considerabil de fier, ceea ce ajută la îmbunătățirea circulației sângelui. Astfel, se ajunge la o mai bună oxigenare. De asemenea, fierul contribuie la formarea globulelor roșii din sânge, ceea ce previne anemia, oboseala, durerile musculare și durerile de cap.

Spre deosebire de zahărul rafinat, acesta este mai dulce și de aceea este recomandată o cantitate mai mică. Folosește-l la cafea, ceai, prepararea deserturilor sau a smoothie-urilor.

Adaugă zahărul de cocos în alimentația ta și bucură-te de efectele imediate asupra organismului tău. Cu o alimentație echilibrată și bogată în nutrienți și vitamine, vei simți schimbarea imediat.

Autor: clickpentrufemei.ro
14.06.2018 Caleidoscop
823
0

Comentarii 0