Sursa imagine: clickpentrufemei.ro

În căutarea somnului pierdut

Din cele 24 de ore ale unei zile, numărul de ore pe care ni-l petrecem dormind e extrem de important. Somnul ne ajută să ne recuperăm energia, dar și să ne detoxificăm metabolismul. De aceea, calitatea orelor de somn e importantă, la fel ca numărul acestora.

Foarte multe persoane ajung să sufere de insomnie sau de alte tulburări ale somnului. Dacă și tu ești în căutarea somnului de calitate, odihnitor, acestea sunt remediile pe care le ai la îndemână pentru a te odihni:

Ceaiuri de relaxare
Ceaiurile care te ajută să te destresezi și relaxezi sunt o variantă bună pentru a adormi. Acestea trebuie consumate cu aproximativ o oră înainte de culcare, de preferat calde. Printre cele mai eficiente ceaiuri de relaxare se numără ceaiul de mușețel. Acesta este bogat în uleiuri esențiale și funcționează ca un antispastic, relaxând nervii periferici și mușchii, având un efect de relaxare asupra întregului corp.
De asemenea, ceaiul de mușețel are și un efect pozitiv asupra sistemul digestiv, ajutând la calmarea acestuia.

Sedative naturale
Aceste sedative sunt folosite ocazional. Valeriana este de departe cel mai bun sedativ natural.
Mare atenție însă, acesta trebuie folosit, cum spuneam, ocazional, deoarece o folosire frecventă duce la probleme de sănătate mai grave.

Terapii pentru sistemul nervos
Nervinele erau plantele folosite în medicina tradițională pentru calmarea sistemului nervos, având un efect calmant și relaxant.
Există multe medicamente naturiste pe bază de nervină care relaxează sistemul nervos, dar acestea trebuie luate ocazional și nu în fiecare seară deoarece pot crea dependență.

Autor: clickpentrufemei.ro
09.06.2018 Caleidoscop
407
0

Comentarii 0