Sursa imagine: pexels.com

Ce trebuie să conțină un mic-dejun sățios

Este bine cunoscut faptul că micul dejun este cea mai importantă masă din zi, deoarece reduce riscul de obezitate și diabet de tip II. Dar, ca să te bucuri de toate beneficiile, nu poți mânca chiar tot ce vrei. Trebuie să acorzi atenție alimentelor consumate zilnic!

Micul dejun trebuie să fie echilibrat nutritiv, deoarece el ține sub control nivelul de zahăr din sânge și stabilizează pofta de mâncare pentru restul zilei. În plus, alimentația este importantă pentru energie; totodată, ea trebuie să fie sursă de proteine, grăsimi sănătoase, fibre și carbohidrați.

Toate aceste substanțe nutritive pot fi luate din ouă, iaurt grecesc, pâine din cereale integrale, fulgi de ovăz, quinoa, fructe și legume, unt de migdale, avocado. Organismul asimilează astfel doza zilnică necesară de acizi grași esențiali, fibre și carbohidrați complecși, care oferă o senzație de sațietate pentru o perioadă mai lungă.

Cele mai sănătoase opțiuni de mic-dejun pentru care poți opta sunt:

Fulgi de ovăz lăsați la înmuiat peste noapte

Mănâncă fulgi de ovăz cu iaurt pentru doza necesară de fibre și proteine.

Sandviș
Pune pe o felie de pâine din cereale integrale pastă de avocado și o felie de roșie. Poți mânca alături și un ou fiert.

Fulgi de ovăz
Pune-ți peste trei linguri de iaurt două linguri de fulgi de ovăz, fructe sau nuci. Această rețetă este perfectă pentru micul deun.

Omletă cu legume
Prepară-ți o omletă din două ouă, peste care adaugi niște legume feliate și brânză rasă. Bea și un smoothie de banană sau alte fructe.

Autor: clickpentrufemei.ro
12.11.2017 Caleidoscop
962
0

Comentarii 0