Sursa imagine: healthline.com

Combinații alimentare bune pentru sănătatea ta

Știi deja că o dietă echilibrată e cheia pentru a te menține în formă și pentru a avea o dispoziție de zile mari. Dar ce ar fi dacă ți-am spune că poți asocia anumite alimente care, împreună, îți pot dubla ritmul scăderii în greutate sau, pur și simplu să obții o stare generală bună.

Asta pe principiul că, dacă nu combini alimentele așa cum trebuie, corpul tău nu va beneficia la maximum de nutrienți. Fii atentă la ce asocieri de alimente ți-am pregătit!

Ouă și legume

Oul ajută la absorbția de caroten (pigmentul care dă culoarea portocalie morcovului. Astfel, dacă pui un morcovi cruzi lângă ou, vei obține un dublu beneficiu – vei slăbi și bei lua mult caroten din morcov.

Pui și ardei roșu
Ardeiul roșu e considerat foarte eficient în arderea caloriilor. Împreună cu puiul, sursă de proteină, te va ajuta să slăbești. E una dintre cele mai eficiente combinații alimentare atunci când vrei să slăbești.

Legumele și porumbul
O dietă bogată în legume te ajută să slăbești. Porumbul conține amidon rezistent, care e un carbohidrat complex, bun pentru tractul intestinal și pentru sistemul imunitar. Ajută, de asemenea, la menținerea unei siluete frumoase și sănătoase.

Ceaiul verde și sucul de lămâie
Ceaiul verde conține antioxidanți puternici, denumiți catehine. Sucul de lmâie ajută als apergerea actehinelor în corp, ceea ce crește capacitatea organismului de a beneficia din plin de puterile ceaiului verde.

Somonul și sparanghelul
Somonul conține acizi grași Omega 3, în timp ce sparanghelulajută corpul să scape de apa în exces. Cea mai bună cale de a le găti e fie la aburi, fie la cuptor.

Alune și iaurt grecesc
Câteva vitamine, în special A, D și E sunt foarte bine absorbite atunci când sunt consumate cu grăsimi. Nucile sunt sursă excelentă de calciu, antioxidanți și vitamina E. Iaurtul e bogat în vitamina D. E una dintre cele mai sănătoase combinații de alimente.

Avocado și spanac
Atât spanacul cât și avocado conțin o cantitate de vitamine și minerale care, combinate, le dublează efectul. Mai ales dacă mai pui și puțin ulei de măsline.

Tonul și ghimbirul
Tonul e bogat în acizi grași Omega 3, iar ghimbirul îmbunătățește peristaltismul. Așa că nu te abține niciodată de la o salată de ton cu avocado, preparată atunci cu ghimbir ras pe deasupra.

Turmericul și piperul negru
Turmericul, folosit în multe mâncăruri cu curry sau în combinație cu piper negru conține piperină, ceea ce mărește proprietățile extraordinare ale aceste combinații.

Autor: clickpentrufemei.ro
11.11.2017 Caleidoscop
442
0

Comentarii 0